Followers

Thursday 29 May 2014

Jangan Pening Kepala. Kami Bantu Anda Uruskan Kemasukan Pekerja Asing untuk Semua Sektor

Anda pengurus kilang? Pemilik restoran? Kontraktor Pembinaan? Pemilik ladang? Atau mana-mana sektor yang memerlukan pekerja asing untuk membantu anda atau bekerja untuk anda di rumah, kilang, ladang, pembersihan, membuat jalan, memotong rumput, stesyen minyak dan lain-lain... Kami boleh membantu anda untuk mendaftarkan pendaftaran baru pekerja asing mengikut panduan KDN (Imigresen), juga khidmat nasihat dan bantuan mengenai pekerja asing bermasalah dan macam-macam lagi perkara berkaitan pekerja asing. Kami juga boleh melancarkan urusan Majikan dan Pekerja yang berhadapan masalah dengan Jabatan Tenaga Kerja, KDN dan Immigresen.

Berikut serba sedikit perkhidmatan yang kami tawarkan :

- Mendapatkan kelulusan dari KDN.
- Memohon dan membaharui Permit kerja Asing.
(Semua Sektor dari negara yang dibenarkan)
- Mendapatkan Permit Profesional, Pegawai Dagang dan Separa Mahir.
- Membekal Tenaga kerja Mahir /separa mahir dari Negara Sumber.
- Membantu urusan kemasukan Pekerja Asing di Jabatan Immigresen dan KLIA.
-Menyedia dan menguruskan Hostel serta Transport untuk pekerja asing.
- Dan banyak lagi...
- Harga yang kami tawarkan berpatutan dan boleh dirundingkan tertakluk kepada jumlah permohonan dan jumlah orang yang hendak di bawa masuk.

Jom jenguk2 ke blog kami ya http://sunwayandaraya.blogspot.com/... OR boleh jenguk website kami http://www.andaraya.com.my ... SEBARANG PERTANYAAN BOLEH HUBUNGI KAMI DI +603-5635 3184 (Sunway Branch)/0176442639/andarayasunway@gmail.com 

No comments:

Post a Comment